Annelin tarina..

   Ei alle 10 vuotiaille!

     1. osa: Matti...

1.kuvanen.jpg

 Heippati rallaa! Minä olen Anneli niin kuin saitte jo kuulla, vai? Olen jo 18 vuotias "akka" jota ei huolisi rinnalleen edes perakylänpojat.. Minun elämäni on sitten yhtä vuoristorataa ja minun serkkuni on ainoa jäljellä oleva sukulaiseni, mutta hänkin asuu Amerikassa ja strippaa työkseen.. Äitini ja isäni kuolivat autokolarissa, kun isäni oli humalassa ja näki sumeasti.. Kolarissa kuoli: äiti, isä, sisko ja äidinsisko. Kaikki nämä olivat ainoat sukulaiseni. Niin ja isäni vanhemmat ja äitini vanhemmat kuolivat ennen kuin synnyin. Serkku ei surenut äitiään.. hän vaan jatkoi baariruletusta! Mitä helvettiä minä olen tehnyt ansaitakseni kaiken tämän? Vielä joskus minä maailmalle näytän kaikille taivaanmerkit.. Olen paskaluonteinen ihminen! Inhoan flirtti miehiä. Minua kutsutaan "kylällä" aina juopoksi horoksi!? En ymmärrä miksi? Juon, poltan ja niin ja? No käytän huumeita ja soittelen virkavallalle ja kaikille hätätilanne miehille/naisille pilareita! Olen mielestäni: ruma, lapsellinen, ilkeä, juoppo ja piipaapilli.. Ei minusta muuta! Ei muuta kuin heippatihei ja odottelua Anneli Mansikka mansikin tarinaan pikkuiset EI ihailujani..! Niin ja juuri nyt soittelen pikkuisen palokunnalle pilareita!

2.kuvanen.jpg

- Anneli! Olet aikuinen, vai? Etkö sinä ymmärrä että tuo on teini-ikäisten puhaa soitella pilareita? On kyllä ihme juttu... pikkuisen sakkoa jälleen sinulle jotta voit taas vähistä rahoistasi maksaa korvausta meille! Palomies sanoo.

- Mitäs sinä muka rahatilanteestani tiedät? Ala häipyä! Minä en teidän paskamaksujanne maksa! Antaa vetää! Anneli raivoaa. Palomies jouksee Annelia pakoon.

 3.kuvanen.jpg

 Palomiehen lähdön jälkeen paikalle ilmestyy "Matti" perus-kaunialainen mies. Hän on kosinut Annelia 100 000 kertaa. Nyt hän yritti flirtata Annelille ja näin kävi:

- Mitäs hittoa sinä flirttaat ala vetää tontiltani laiskapaska!

- Juujuu.. Sinä akka et minua pelota. En häivy sanoit mitä tahansa.

- No ole sitten pihalla!.. Minä lähden ainakin sisälle. Heihei idiootti

 5.kuvanen.jpg

- *Huuoooh* Onpas ollut tympeä päivä.. Matti ja palomies ja kaikki paska. Voisin vaikka lähteä lomalle? Niin tosiaan "ei ole varaa". No mitäs tekisin? *Huoh* Minua väsyttää voisin ottaa pikkutorkut.

 6..jpg

 - Hei Anneli herääs ny! Tosi kiva radio. Täs vois vaikka tanssia! JEAHJEAH!

- Mitäää? Kuka siinä? SINÄ! Häivy nyt! Käskin sinun häipyä häivy! Häivy!

 6.kuvanen.jpg

- Heihei! Nyt saat häipyä!

Saako Anneli tyypin häipymään? Lue ensijakso

                        2. osa Voi elämän kevät...

voi1.jpg

- Onneksi sain sen "Mattin" häippäsemään... En edes muista milloin olen viimeksi juonut tai bailannut! Pitäisi vaikka huomenna tai tänään lähteä pikkubileisiin..! Mitäs mölinää ulkoa kuuluu?

 voi2.jpg

  Annelin pihaan on tullut Kaunialan asukkaita.. Anneli ei avaa ovea sillä ei viitsi vaivautua tervehtimään naapureitaan. Hänestä naapureiden kanssa olo on tylsää!

 voi3.jpg

 - ÄH!!! En jaksa kuunnella tuota pimputusta :(! Enkä löydä koskaan töitä.. Hei kuka tuo hyvännäköinen tyyppi tuolla pihalla on? Joku naapuri! Menenpäs katselemaan lähempää.. Anneli katsoo ikkunasta ja menee sitten ulos.

  voi4.jpg

 - Pä-päivää! Ole Anneli Mansikka. Kukas sinä? Haluaisin tutustua kaltasiisi miehiin.

- Terve Anneli! Olen Seppo..Voimmehan me tutustua.. Milloin?

- Jos nähtäissiin illalla baarissa..?

- Ei käy! Minulla on töitä.. Joskus toiste?

- Juu... ja Anneli vaipui unelmiinsa. Annelin mielessä kävi söpö Seppo♥ Mmmm....nam.

 voi5.jpg

 Anneli oli unohtanut taxin jonka hän oli tilannut jotta pääsisi baariin!

 voi6.jpg

 - Heippa Seppo! Tskiikaillaan joskus. Nyt minun täytyy lähteä baariin!

- Heippa Anneli.. Haluatko numeroni?

- Juu otanpas sen ensin ylös.. HEI TAXIKUSKI ODOTA HEKI!!

Miten käy?? Onko Anneli pian ihan humalassa??

                3. osa! - Ai mun pää...!!

1.jpg

Anneli asteli Diskon katupihaa päivällä...

- Ihanaa olla taaas täällä! Anneli ihkutti.

- "jeee on niin helppoo olla on-nel-li-neeen". Anneli laulaa lirkutteli.

2.jpg

Ensimmäisenä Anneli kuitenkin astui baariin... Mikä ei ole yllätys! Anneli tilasi:

- Kalja, kalja ja kalja.

- Selvä.. Tässä ja se tekee 10 simelonia.. Sanoi baarimikko

- Tässäpä ne! Anneli sanoi ja antoi rahat

3.jpg

- Hehhiii! Hihhulihei... Anneli sekoilu kaljoissaan. Hän oli juonut jo vaikka kuinka paljon. Ei se mitään mutta kauan tätä jatkuu??

4.jpg

- Hahaa! Tuo ei huomaa jos pöllin sen juoman!! *Naks... Hannu pölli Annelin juoman ja joi sitä niin että kuului *klunk-kluk...

 vitone.jpg

- Sinäkö veit juomani?? Ha! Ha! Anneli karjui.

- Hahaaa! Juu vein... Mies sanoi naureskellen.

- Mikä vitun oikeus sullla siihen on?? Hääh?? Mies meni vaikeaksi ja lähti juoksemaan karkuun.. Anneli uhkaili ja huuteli perään. Hän uhkasi laskulla juomasta.

  6.jpg

- Heippa! Olen Pertti... Voisitko kenties tanssia kanssani?? Vai...

- Juujuu tansitaa-taannnn vaan... Anneli sanoi vaikeasti. Mutta Anneli meni sitten pois kun ei jaksanut tanssia "nörtin" kanssa joka puhui josta troposfääreistä ja muista semmoisista. Diskossa soi Lauri Tähkän kappale "Tää rakkaus ei ole pysyvää"

7.jpg

 Anneli huvitteli kännissä jossain laite jutussa.. Häntä oksetti hirveästi ja hän ajatteli kaljaaa...nammmm...

1276562.jpg (Tarkoituksella sumea :D)

- Auuuts!!!! Nyt khyl lähti pää irti.. Ai helvetti! Anneli tippui laittesta ja se otti tosi kipeää.. Anneli pää sanoi pampampampam.

- Miks teen tätä? Anneli kysyi itseltään.

9.jpg

 Ja vessassa kuului oksennuksen ääni kun Anneli oksensi kaljat ulos.. .Hän voi tosi pahoin ja nyt pää sanoi paumpaumpaumpaum!.. Annelin päätä jumputti kauheasti ja hän lähes simahti. Mutta mieli teki bilettää<3

 10.jpg

Anneli oli niin sekaisin että tanssi ihan hassusti ja kaikki ihmiset nauroivat hänelle.. Ties mitä Annelista lehteen kirjoitettiin.

- Maa on niin kaa-aunis kirkas luojan taa-aivas ihana on sielujen toiviotie... Hän lauloi Toiviotie laulua. Oliko Anneli piiiiIIiiimaHHhhtanut??

 11.jpg

- Aijjjjj... mun pää! Annelin silmät lorpsahtivat kiinni ja Anneli simahti sohvalle. Mitäs sitten kävikään? Oliko Annelin käynyt nyt taivaanportin läpi? Kuliko hän..? Vaikka ei hän taivaaseen pääsisikään..

 vika.jpg

- Hei mitäs tää nyt on?? Missä mä oon? Ai ja mun pää ja yörk mua oksettaaki?! Mitäs täällä nyt tapahtuu? Miks oon kotona? Annelilla riitti kysyttävää itseltään. Eihän Anneli ollut itse tullut kotiin?

Kuka toi Annelin kotiin? Lue ensijakso.

                  

                   4 osa! Vanha kämppäkaveri.

 a.jpg

- Päivää! Minä olen Elisa ja haluaisin kysyä pari asiaa.

- Kysy pois.. Niin ja minä olen Matti.

- Asuuko Anneli Mansikka tässä talossa? Elisa kysyy.

- Kyllä, kylläpä hän tässä asuu! Hehhee! Matti vastaa salaperäisesti.

- Sano tähän kysymykseen tosi vastaus!? Elisa huutaa.

- Okei sanon.. Matti inttää.

- Miksi olet Annelin pihalla?? Oletko hänen miehensä?..

- Olen. Matti vastaa virnuillen.

- Miksi hän ei ole kertonut sitä minulle!! Elisa sanoo.

- Enpä tiedä.. Mutta mitäs sinä täällä teet?! Oletko joku ystävä vai?

- Entinen kämppis. No mutta menen heippa! Elisa sanoo.

- Hei. Matti vastaa virnuillen ja vielä enemmän. Miksi Matti huijasi Elisaa, Annelin entistä kämppistä? Mikä asia Elisalla Annelille on? Se selviää nyt!

 b.jpg

- Hei.. Elisa sanoo hiljaa.

- Hei..... HÄH ELISA! Sinähän se siinä pitkästä aikaa! Mitä sinä täällä?

- Niinpä pitkästä aikaa. Kuule minulla on sinulle tärkeä tiedote.. Martta, minun nyky kämppikseni heitti minut pihalle ja kutsui vaan miesystävänsä asumaan taloon.. Enkä tiedä missä yöpyä nyky yöt että ajattelin sinun keksivän kekseliäänä minulle paikan. Selittää Elisa.

- Nohnoh! Ei saa nolostuttaa minua. Hah! Minäkö kekseliäs? No tuohon kysymykseen keksin ainakin vastauksen.! Muuta tänne takaisin! sanoo Anneli ylpeästi.

- Juu... mutta mitäs Matti tähän sanoo? Ethän voi vain ottaa minua tänne jos Mattikin asuu täällä.. Elisa kyselee.

- Kuka mitä?? Siis mitä se paska on sinulle sanonut? sanoi Anneli hädissään.

- No kysyin onko hän miehesi niin hän vastasi olevansa miehesi.. Anteeksi kysymykseni. Elisa sanoo arkana

- Eipä mitään.. Mutta Matti saa vittu turpiin... Anneli vastaa

- Niin käy! Mutta joskushan tämä talo on muuten vaihdettava isompaan? sanoo Elisa

- Juu kun on varaa ja sinäkin menet töihin! tiuski Anneli

- Eiiiiiii! Elisa raivoaa

 

c.jpg

 Sitten Elisa törmää Seppoon. Hän säpsähtää!

- Kuka sä oot? Hän kysyy äimänkäkänä.

- Hänen.... Yrittää Seppo.

- Älä yritä! Ei Anneli ole vaimosi. Miks kaikki haluu Annelin? Elisa vastaa kurjana.

- Ei en ole hänen miehensä vain ystävä. sanoo Seppo

- Jaa.. Olen Elisa! Elisa virkkoo.

- Ja minä Seppo. Seppo sanoo.

- Jaa tutustuitkin jo "ystävääni" Seppoon. Anneli sanoi ylpeänä.

- Juuh. vastaa Elisa

 d.jpg

- Hei Elisa haluutko sä ruokaa? Anneli kysyy.

- En.. mut myöhemmin ehkä. Elisa vastaa yläkerrasta.

- Ok. No mä meen suihkuun. Sanoo Anneli.

 e.jpg

Kukahan mut toi kotiin? Anneli mietti. Ehkä Seppo. Tai..... klunks! MATTI! Joo niin se meni. Mikas se vainoo mua? Mähän inhoon sitä miestä. Inhoon! Tajuuko se?! Vitsit.. Voi mua! Oon saanu aina kärsiä.

 f.jpg

 - Pöö Anneli! Elisa sanoo.

- Pöö.. Mitä kuuluu? Haluatko jotain syömistä NYT? Kysyy Anneli

- Ei kiitos.. Kätellään?? Elisa kysyy ja virnuilee.

- Okeiiii...? Miks? Anneli kysyy epäilevästi.

- Kätellään nyt vaan! Ja Elisa otti Anneli käden ja sitten *KRRIIIIIITS!* Anneli sai sähköiskun.

- Vitsin akka! Anneli sanoo.

 g.jpg

 - Arvaa mitä? Elisa kysyi.

- Noooh.? Ei kai mikään tyhmä pila? Anneli sanoo tympeästi.

- Ei vaan asiaa! Voitaisiinko mennä huomenna kapeen? Shoppaileen sullekin uusia kauniinpia vaatteita? Ja mulle koruja! mmm..... Elisa haaveilee.

- Okei mutta nyt nukkumaan pikkulikka! sanoo Anneli

- En oo pikkusempi ku sä! Mut meen kuiteski nukkumaan. Elisa vastaa

 

 Mitäs kaupungissa tapahtuu? Se luetaan ensi jaksossa!

        Osa 5. Pirulaisia. Annelin äkkikäännös :(!

 

 ai1.jpg

 - Anneli Taxi tulee... tuu jo! Elisa huutaa.

- Juujuu. Meikit eka. Hän vastaa.

Taxi kuski tööttäilee ratin takana rauhattomana.. "tulisivat jo! Ei täällä koko päivää odoteta".

 ai2.jpg

Tytöt tai nuorukaiset kiirehtivät taxiin ja kuski valittaa:

- Ei meillä taxikuskeillakaan ole helppoa! Miksi ette tulleet kun tööttäilin?!

- Anteeksi nyt vain rouva. Elisa ja Anneli sanovat ihmeissään.

 ai3.jpg

- Hei sinä nuorimies! Anneli huutaa.

- Niin..? Miten voin auttaa? Etsittekö kenties maitoa tai jotain? Hän vastaa.

- En.. Missä on vaatteita? Anneli kysyy.

- Ei, ei meillä ole vaatteita. Tämä on Kaunialan ruokakauppakeskus. Hän sanoo sitten..

- No ei sitten mitään. Anneli sanoo vihaisesti.

 ai4.jpg

- Kuule Elisa.. Täällä myydään vain ruokaa vaihdammeko kauppaa? Ja mitä sä makaat? Ollaanko me muka tultu tänne laiskotteleen, hähh?

- Ei, ei tietenkään. Elisa sanoo pudistellen päätään ja virkoaa.

 ai5.jpg

- Täälä on sulle hyvii vaatteita! Nyt vaan sovittamaan jne.?

- Jooojooo! Älä nyt innostu.. Olit sielä ruokamarketissa niin väsynyt mikä sulla nyt on? Anneli kysyy.

- Miten nii? Anna mun nyt vaan päättää!.. Elisa vastaa tooosi vihoissaan ja kateellisena.

- Okei sitte.. Päätä jo! Anneli huutaa.

- Shhhhh! Älä huuja. Elisa sanooo hassusti nii että molemmat kikattavat itsensä kuoliaaksi.

 ai6.jpg

Anneli syöksyy koppiin muutaman vaatteen kanssa. Pian hän sanoo:

- Mää otan kaikki! Hän menee sitten kassalle.

 ai7.jpg

- Se tekee sittén 10 000 simelonia..? Sanoo myyjä.

- HUH! Niin paljon? Tässäpä ne rahat.. Elisa sanoo maksettuaan Annelin vaatteet.

- Kiitos kun asioitte meillä ja tervetuloa uudelleen! Myyjä sanoo.

 ai8.jpg

- Uuu.. Elisahan se siinä. Vanha mies sanoi Elisalle.

- Sä? Mee pois, äläkä koske muhun!! Elisa hermostuu.

- En tee sinulle pahaa Elisakulta. Rakastamme toisiamme! Anna minulle uusi mahdollisuus?

- En mee pois.. Sen jälkeen mitä sä teit mulle niin en ees harkitse sitä!

- Mutta kulta. Elisa kuulee jo kaukaa kun hän juoksee pakoon.

 ai9.jpg

- Tuu mennään Anneli! Elisa sanoo.

- Mikä kiire sul on? Anneli kysyy.

- Tuu kerron kotona..! Elisa vastaa.

- Mul on paha olo mun sydämmestä pistää. Anneli sanoo.

- Katotaan kotona mitä tehään.. Mut nyt mennään! Elisa vastaa kiireissään. Elisa tilaa taxin ja hän käy ostamassa Annelille juomista jos se helpottaisi Annelin sydäntä.

 ai10.jpg

Kun Anneli ja Elisa pääsevät kotiin on jo myöhäistä kutsua ambulanssia.

- Mikä sun on? Elisa kysyy Annelilta. Hän ei saa vastausta. Elisa kokeilee sydäntä. Anneli on kylmä ja sydän ei lyö. Anneli on kuollut..

- Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Elisa huutaa.

- Mun ainut ystävä on kuollut! Hän jatkaa..

 ai11.jpg

Viikatemies sapuu todistamaan Annelin kuolemaa. Mitään ei ole enään tehtävissä. Hän on nyt kuollut viikatemies toistelee.

- Sä vitun paska! Tää on vaan sun vika. Sun vika et Anneli joutuu helvettiin! Elisa kirkuu. Hän ei saa vastausta. Taisi osua oikeaan. Annelin sydän vain pysähtyi, sillä Anneli teki kaikkea epäterveelistä. Esim. Joi jokapäivä.

 ai13.jpg

Oli jo myöhä.. Elisa kävi nukkumaan, mutta häntä pelotti. Häntä pelotti:

Anneli kuolema ja se mies. Haluat varmaan tietää mitä se teki Elisalle? Elisa oli 13 vuotias (Eli 4 vuotta sitten) ja hän oli kapessa kavereiden kanssa. Hän matkasi kotiin pikkuista metsätietä pitkin joka johti hänen kotiinsa. Tämä mies oli jotain 50 silloin. Hän nappasi Elisan ja piti tätä vankina 2 vuotta. Hän raiskasi Elisaa monesti. Sen taki Elisa ei ole uskaltanut palata kotiin vaan on asunut 15 vuotiaasta kämppiksen kanssa.. Elisa pelkää tosissaan jos näkee vilauksenkaan miehestä.

Anteeksi virhe kun tässä luki Annelina tuo Elisa :`DD.

      

                                2 vuotta myöhemmin:

 ai14.jpg

 Elisalla oli tapana tehdä lumisiaenkeleitä joka talvi Annelin haudan lähelle... Hän rakasti "äitipuoltaan" niin paljon. Aina Anneli oli turvaa tarjonnut vaikka Annelillakin oli vaikeaa joskus. Elisa rakasti Annelia yhtä paljon kuin oikeaa äitiään. Hänen oli tarkoitus tavata äitinsä joku kerta. Mutta hän ei tekisi sitä ainakaan parii vuoteen.

 ai15.jpg

- Mikäs kirje tämä nyt on? Elisa ihmetteli. Siinä luki:

" Anneli Mansikka Peltopolku 15c..? Hmm... Ja lähettäjä oli Annelin serkku Mariia.  Mitäköhän tämä kirje pitää sisällään?

Ja arvaappa mitä? Se selviää Annelin tarinan vikassa osassa! On se niin mukavaa :`DD.

        Viimeinen osa. `Money, money and money`

 1a.jpg

- Tässä kirjeessa on mukana Annelin kuoleman joku muisto juttu, mut hei! Mikäs tää on? " Minä Annelin serkku jätän Annelille perintöä sen jälkeen kun kuolen. Tiedän että en ole osoittanut rakkautta sinua kohtaan mutta nyt sen todistan että sinusta välitän. Jätän lähes koko omaisuuteni sinun käsiisi..? Terv. Serkkusi Mariia." Ja tämä kolmas lappu siinä lukee: " Mariia kuoli muutama viikko sitten ja löysin tuon hänen laatikostaan.. Koska Anneli on kuollut kanssa rahat ovat sinun käytössäsi. Tässä sinulle 100 000 simelonin shèkki. Käytä ne hyvin. Terv. Mariian hyvä ystävä." Lukee Elisa.

- Vou! Ja mähän tiiän mihin mä rahat käytän..! Elisa sanoo hihkuen.

 2a.jpg

 Elisa nauttii keittoa innoissaan..

- Mun onni kääntyi.. Ostan uuden talon ja elän elämäni onnellisena loppuun saakka.. Ja tietty tapaan äitinikin joskus kun kerkiää. Voisin kutsua hänet vaikka mun uuteen talooni<33! Anneli hehkuttaa. Hän miettii mistä talonsa ostaisi.. Sitten puhelin alkaa soida. Kukahan siellä mahtaa soittaa ?

 3a.jpg

- Halloo ? Elisa puhelimessa kuka siellä.! Elisa sanoo puhelimeen.

- *Murinaa* Hei Elisa rakas.. Minä tässä ja et voi erehtyä kuka. Tulen joskus käymään luonasi kultaseni kun kerkeän. Nähdään pian rakas *Tsiu*.

 4a.jpg

*Klunk* Elisa nielaisee ja laittaa netin päälle jotta voisi mennä sinne katsomaan itselleen taloa ulkomailta.

- Etsin jostain muusta maasta kodin jotta hän ei löydä minua! Elisa toteaa iloisena.

 5a.jpg

- Tuo näyttää nätiltä.. Katsotaanpas.. Sen myyjäkin on paikalla chatissa! Nyt vain kyselen meseä ja pyydän osotteita jne.. Mitäköhän se maksaa? Sekin varmaan selviää pian. Elisa sanoo itselleen.

 

   2 päivää myöhemmin elisa sapuu uuteen kotiin:

6a.jpg

- WAU! Elisa hihkuu. Hän katselee taloa ja tutkii paikkoja.

- Tää on mun talo. Niin nättikin ja sillee. Äidin voisi soittaa hmm..... vaikkapa parin päivän kuluttua kylään niin voisimme vähän jutella kun tämmöosessä talossa pystyy puhumaan kamaliakin asioita.. Mikäs siinä. Elisa miettii.

 7a.jpg

- Hehhhheee! Hiihhhiii...! Elisa nauttii mukavasta vapaapäivästä uudessa kodissaan. Miäk parempaa kuin lämmin kesäpäivä, jäätelö ja riippumatto? Sitten Elisan ilme myrentyy:

 8a.jpg

- Päivää kultaseni. Mies sanoo.

- MENE POIS!!!!!!!! EN HALUA NÄHDÄ SINUA! MENEMENE!!!!!!!! AU..... Elisa kirkuu niin kovaa kuin kurkusta irtoaa. Hänen huonoksi tuurikseen hänellä ei ole montaa naapuria ja toisekseen ne jotka ovat eivät ymmärrä Suomea ja ketään ei ole missään kotona.

- Älä hermostu.. Mennään sisälle pikapanolle. Jätän sinut rauhaan sen jälkeen.. ehkä. Tai en. Minä nain sinut. Tule jo Haluan syödä sinua mmm....nam. Haluan sinut. Mies sanoo.

- E... Tullaan tullaan! Rakas mennään sisälle ja pannaan toisiamme. Elisa vastaa?

- En malta odottaa kulta. Mies toistelee.

 9a.jpg

Sisällä Elisa heittää juomat miehen naamalle..

- Hanipöö?? Mikä on? Milloin rakastellaan? Mussukkani...? Mies sanoo lempeänä.

- Vai rakastellaan? Raksteltaisiinko sittenkin pihalla. Se on tapani. Elisa sanoo.

 10a.jpg

Elisan teki mieli kuristaa mies, mutta hän ei tehnyt sitä sillä hän suunnitteli jotain toista asiaa ja se selviääkin nyt mitä asiaa:

 11a.jpg

- Senki Transu.! Mä tapan sut. Elisa sanoo ja tyntää miehen altaaseen.

- Apuaaa.......! Mies huutaa mutta hukkuu lopulta.

- Pääsinpähän hänestäkin eroon.. Elisa toistelee mutta on hirveän kauhuissaan.

 12a.jpg

- Mä tapoin sen.. Miks tein niin? Elisa kysyy pahoillaan ja hän vaipuu transsiin sen takia. Elisa tuntee suurta syyllisyyttä mutta myös helpotusta sydämmessään ja muuallakin.

 12%20ja%2013.jpg

Elisa on nukahtanut ja näkee Annelin unessaan haamuna joka sanoo:

- Tulen hakemaan sinut! Tulen.... Elisa herää ja tuntuu kuin hän ei olisi nähnyt unta vaan olisi ollut hereillä.

 13a.jpg

Elisa hukuttaa itsensä koska hän tuntee liikaa syyllisyyttä murhaansa kohtaan. Hän ei voinut elää niiden paineiden kanssa! Hän kuoli mutta hautajaisiin tuli vain Kaunialan asukkaat + Elisan perhe.

 14a.jpg

Elisa pääsi taivaaseen jne. Hän ei voinut tavata Annelia enää koskaan. -_-

Lopuksi kävi näin:

Elisan taloon muutti hänen: Äitinsä isänsä ja 2 pikkuveljeään. Elisa ei tavannut taivaassa myöskään pahaa miestä.

                  

                 THE END!!!!

              MUHHAAAHHAA!

                   Siirretty pois sivuilta :`DD